wtorek, 5 maja 2020

WIOSNA WOKÓŁ NAS

Dzisiaj prezentujemy krótkie wypowiedzi uczniów, na temat oznak wiosny zaobserwowanych podczas ostatniego spaceru.

SASANKI z ogródka pani Marzenki :)


Na spacerze widziałem klucz lecących żurawi.
W ogródkach kwitną tulipany.
Drzewa wypuściły młode liście.
Piotrek


Razem z bratem i siostrą byłem dziś na łące. Daleko pod lasem słychać było żurawie ,a przy rzece spacerował bocian  , który jak nas zobaczył, wcale nie odleciał. Lubię takie spacery.
IGNACY 
 

Dziś jeździliśmy na rowerach na polnej drodze niedaleko naszego domu. Widzieliśmy bociana, który spacerował po łące szukając robaczków i żabek. Słyszeliśmy śpiew różnych ptaków, a na łąkach było wiele wiosennych kwiatów. 
IGOR


Zawsze budzą mnie piękne odgłosy ptaków, które dochodzą z bulwarów.

Byłam dzisiaj z moją całą rodziną na spacerze. Byłam na spacerze  i widziałam piękne kwiaty.

Tulipany i mlecze, które zamieniają się w  dmuchawce także widziałam.

Stokrotki białe oraz różowe też widziałam :)
IGA
Na spacerze widziałem takie oznaki wiosny jak: ślimak, bażant, motyle, kaczki.Nad rzeką obok naszego domu, już zakwitły już kaczeńce. Na wsi u babci słyszałem skowronka i widziałem bociany. 
MACIEJ

Na mojej działce kwitną kwiaty. Widzę zieloną trawę i kiełkujące zboże. Widziałem lecącego bociana.
ALEKS

Rośnie mnóstwo mniszków lekarskich zwanych mleczakami. U babci widziałem bociany. Jest coraz cieplej. Kwitną białe kwiaty jabłoni.
MATEUSZ

Za oknem mojego pokoju widziałem kolorowe drzewa pełne pąków i liści. Na naszym tarasie rośnie dużo wiosennych kwiatków: tulipanów i bratków. Zaczynają kwitnąć sasanki. Trawa robi się coraz bardziej zielona. W sklepach pojawiają się wiosenne owoce, takie jak truskawki i borówki. 
OSKAR P.

Wiosną w moim ogródku kwitnie jabłoń. Na wiśni rosną białe kwiatki. Na łące widziałam bociana. Bociany jedzą żaby. W ogródku sąsiadki rosną czerwone tulipany.  
AMELIA T. 

Dzisiaj rano zauważyłam jak pięknie zmienia się przyroda.  Na drzewach rozkwitają liście. Łąki pokryły się żółtymi mleczakami. Ptaki śpiewają. 
GABRYSIA K. 

Latały trzy bociany i było bardzo dużo kwiatów.
Widziałem żółte mlecze i zielone liście na drzewach.
Słyszałem śpiew ptaków.
JULIAN

Dzisiaj  na  spacerze  widziałam piękne kwiaty tulipany, mlecze i  bratki.
Latało dużo  komarów i pszczół. Zrobiło się zielono.
Dzień  jest  dłuższy a  noc  krótsza.
JULIA


Na spacerze widziałem pliszkę szarą.  W lesie rośnie wiele kwiatów. Niektóre drzewa całe są pokryte białymi kwiatuszkami.
JAKUB
Na spacerze widziałam szafirki i niezapominajki. Spotkałam rodzinę gili na gałązce.Widziałam drzewa całe w białych kwiatach.
AMELIA K.
Pierwszymi oznakami przychodzącej wiosny są kwitnące kwiaty na łące. Na podwórku robi się coraz cieplej. Na niebieskim niebie, widać latające ptaki: bociany, gęsi i jaskółki .
NINA
U nas przy bloku kwitną różowe kwiaty na drzewach. Na trawniku kwitnie coraz więcej mniszka lekarskiego. Ptaki ładnie śpiewają. Robi się coraz cieplej.
OSKAR L.
Widziałem pszczoły, które zbierają pył z kwiatów.
Byłem w lesie i widziałem wiosenne kwiaty.
Za oknem słyszę śpiew ptaków.  JAN